Alla Dessa Sängar

Jaa ni.. Kvällen började på Rydbergs igen för att senare förflytta sig hem till Linn i Bålsta där vi tittade på halva "Dawn of the Dead" och halva "28 veckor senare". En väldigt trött Linn somnade nästan direkt och strax därefter somnade David. Men jag och Jonas låg (till Davids förtvivlan) och pratade hela natten om "ni-vet-vilka" vilket bara var så sjukt roligt. Men det roligast under natten måste ha varit när Linn plötsligt vaknar, tar täcket, går ut och kommer tillbaka med en säng. Snuttan tyckte vi störde för mycket... Och inte nog med det, David skulle ut och röka och jag frågade på skämt om han också skulle hämta en säng. En mycket lycklig David svarar "Va? Finns det!". Stackarn, natten slutade i alla fall med att alla låg i Linns underbara säng.

Mina senaste köp (klänningen från igår) är;



Miu Miu liknande väska från Jewels



Svarta platå pumps från Belle Shoes



Klänning från Gina Tricot

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Louise

Älskar klänningen på dig!

Sitter ju hur snyggt som helst ju! :)

Postat av: elin

über söt klänning:)

2008-08-03 @ 16:50:17
Länk till din blogg: http://elluns.blogg.se/
Postat av: Ann

tack så hemskt mycket =)

2008-08-04 @ 17:44:45
Länk till din blogg: http://annolicious.blogg.se/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack