Älskade Banan

Hon är min räddare i nöden. Imorgon ska hon nämligen ta mig på en händelsefull resa ner till L-parken där vi ska äta picknick. Hoppas mina ben orkar skutta dit. Och om shoppingen, nej jag kunde inte hålla tassarna borta (mamma säger att jag lever så länge jag kan shoppa och klaga). Så, livstecken från mitt håll!



Tror jag ska be om ett till litet spa.

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Jess

hej. ne hehe, salongen e inte min. hade önskat att den va det men ne hehe. Ja sitter på Face götgatan 24. En förlängning kan du göra först och låta dina egna nagla växa ut för att sedan förstärka dom =)Man sätter plast tippar först (förlängning) och sen kan man säga att man förstärker med gele ovanpå.. men sen nör dina växt ut skippar man tipparna och lägger gele på dina egna bara för att förstärka =) Det kostar just ny 497,50 för förlängning. har ju 50 % på alla behandlingar. så passa på ;) Mvh jess

Postat av: Jess

sorry.. lite trött så här sent hehe.. läste igen å såg att du redan har längd.. så då kan du göra förstärkning utan att sätta på tippar... om du inte vill ha längre förståss..

2008-07-09 @ 22:31:15
Länk till din blogg: http://princessjess.blogg.se/
Postat av: Jess

ta det lugnt! det gäller ända till 5 augusti =) men jag kommer att vara lite liedig med hunden snart.. men kommer du inom 2 veckor är det lugnt :D Det är bara att höra av sig när du frisknar till! Krya på dig nu. Kram

2008-07-09 @ 22:37:25
Länk till din blogg: http://princessjess.blogg.se/
Postat av: Linn

darling, nu får du utveckla. Vad för utmaning? ;)

2008-07-10 @ 08:36:09
Länk till din blogg: http://liinnsy.blogg.se/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack