Hemma Mys

Godmorgon sunshine!

Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Även fast gårdagen inte var speciellt vild så känner jag att det var på gränsen till för myckett, jag är trots allt fortfarande sjuk. Så inget vilt festande för min del idag, jag blir så less på att bara vara hemma. Men det finns inte mycket man kan göra åt de, eller?

Ska försöka hitta några bra filmer att se på istället. Hörs senare!


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: elin

åh va jobbigt att vara sjuk nu!

du får kolla på avsnitt av olika

program på
mtv.com, det kan va kul :D

2008-07-11 @ 18:26:10
Länk till din blogg: http://moreofelin.devote.se

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack