hemmafest?

Efter gårdagens(?) lilla party här mår jag ännu sämre. Blir att åka in till sjukan imorgon igen, för det här verkar inte ge sig. Inte ens min farfar som är fd. läkare vet vad det kan vara. Det är lite läskigt faktiskt. Fast jag har väl lite tur ändå, min mamma och min lilla syster är hemma så de gör allt för mig vilket är skönt. Mamma beställer hem maten och fixar ett mysigt hemma spa medan min lilla syster cyklar och köperen cosmo och en påse Malaco TJ. Älskar er båda..

Dessvärre har jag lyckas förstöra min norrlands resa + min vecka ensam hemma pga. min sjuka. Mina föräldrar täker nämligen ställa in resan till Båstad och då blir allt annat också inställt. Blaj?!

Har tänkt på en annan sak också, jag längtar lite tills skolan börjar. Jag vet inte riktigt varför, men jag känner mig rastlös - kanske för att jag legat i sängen i en vecka? Nu ska jag shoppa via nätet, det är något jag längtar efter. Ett par nya skor och en klänning skulle inte sitta fel.

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack