Klamydia Hotell?

Kom nyss hem från Anna. Dagen började med att hon kom hit, vi vandrade ner till L-parken dit Niklas kom lite senare. Vi åt kladdkaka och jordgubbar. Det var riktigt mysigt tills vi fick en oinbjuden gäst i form av en spindel. Jag och min spingelfobi. Usch usch, där tog ute vistelsen slut och vi packade ihop våra saker. Niklas åkte till sitt kära Skarpnäck och jag och Anna åkte och hyrde en film och köpte en påse chips. En riktigt svull dag med andra ord.

Under samtalets gång under picknicken börjar Niklas berätta om ett Klamydia hotell på Cypern (Ayia Napa). Vi små skrattar åt det hela och någon minut senare får jag ett sms utav S som skriver; Hej gumman hur mår du? Undrar om du vill ta en sista minuten med mig och några tjejer till Ayia Napa i en vecka. Puss <3. 
Kuuul. Ja faktiskt, vi får se hur det blir med den saken. Måste bli ordentligt frisk först bara !

Eftermiddagens svull



Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack