Lördag

Ny dag, och min hals gör mer än ont. Hur som helst, ledsen för att jag inte bloggade igår som jag sa att jag skulle - men kom hem lite senare än planerat och sen somnade jag framför en film. Jag var i alla fall hemma hos Anna och vi åt middag och hade det lite mysigt. Sen hittade jag en gammal bild på mig och  Sofie, från förra sommaren om jag kommer ihåg rätt? Den var lite små söt i alla fall, haha.

Idag ska jag träffa Anna igen, ska försöka orka in till stan. Jag har inte shoppat på hur länge som helst, börjar få lite ångest över det där. När vi väl är i stan skulle jag ringa Adam, så det blir väl kanske att träffa honom också. Den som lever får se...


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Anonym

vilken härlig bild!!!

Postat av: Ann

visst är den :)

2008-07-18 @ 01:23:01
Länk till din blogg: http://annolicious.blogg.se/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack