Maxat

Jag vaknar för sent. Skulle ha hämtat min mobil idag men det får bli imorgon istället - eller idag blir det ju egentligen. Hur som helst, imorgn (lördag) ska jag antingen åka till Båstad med min familj eller åka på klassfest hemma hos Tomas. Jag har en sån ångest om vad jag ska göra hela tiden. Och nu har jag börjat baka, ja jag tittade på Grey's och Izzie bakade när hon tappade kontrollen. Blev sjukt sugen på att äta något hembakat så jag ställde mig och bakade. Och idag har jag säkert gjort sju satser muffins. Det är sjukt, det har blivit som ett beroende. Istället för att röka så gör jag en sats muffins. Det är på ett sätt mer hälsosamt och på ett annat inte. Får väl börja träna mer, mycket mer. Men nu måste jag gå och plocka ut mina muffins ur ugnen.



Såhär ser det ut i mitt kök, Max ska komma och hjälpa mig.

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack