sjukling

Ligger hemma med feber och lite allmänt små skit. Har inte träffat en människa på jag vet inte hur länge, eller okej. Min familj ser jag någon timme om dagen. Det som gör mig mest deprimerad är när folk ringer och frågar om jag vill följa med ut osv. Hur svårt det än är måste jag ju tacka nej.

Hur som helst, Max och Chad ska hålla mig sällskap över natten och imorgon kommer Adam att titta förbi. Tur att de finns någon som kan ta sig hit. Det var ju tänkt att det skulle bli en liten tillställning här på lördag. Nu vet jag inte hur det blir med det riktigt. Jag måste först och främst bli frisk, så nu ska jag ta mig en liten powernap innan Chad och Max kommer.

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: mmartinis

hej. va med och tävla om ett superfint halspand i min blogg :)


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack