The End Of Summer

Yes.. Var på sjuken idag igen, de sa att jag borde vara frisk om 4-8veckor och därefter skulle ha biverkningar i form av trötthet osv. Detta kunde dock hålla i sig i ytterligare 4-8veckor, så där har ni mitt sommarlov - kul! Nej men jag sparar en hel del pengar på att ligga här hemma, kan ju inte direkt shoppa och jag kan inte köpa en daglig chailatte. Får jag hem något är det inte jag som betalar. Det sorgliga är nu att jag inte kommer kunna åka till Örnsköldsvik med A för att träffa P. Jag vet inte heller om jag kommer kunna ordna festen till 8e om jag kan vara sjuk upp till 8veckor på detta.

Men de läkaren sa var "bra" var att jag hade ät/drick svårigheter. Då behövde jag inte vara orolig över att gå upp i vikt då jag inte orkar röra på mig så mycket. Bra, det var ju något riktigt bra. Kommer sluta som ett benrangel. Hot? Not.

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack