Update

Tjena bloggen!
Kom precis hem från stan, sitter hemma hos Anna nu. Vi håller på att göra oss iordning inför kvällen som bjuder på en hel del. Det är som om jag vaknat upp ur koma (vilket jag nästan iof har gjort) och så boom är det massa saker att göra. Jag ska antagligen till Rydbergs och träffa David som kom hem idag, senare bär det av mot Sollentuna (efter att jag träffat Sofie, Maria och Veronica hemma hos V) där jag ska på chillkrök med Natts - i Sollentuna alltså. Är ju fortfarande sjuk så måste ta det lugnt, tyvärr. Men vad ska man göra? "Jag döör" Anna kommer döda mig för det där. Jag har gått runt och sagt så hela eftermiddagen, men jag får känslan hela tiden. Allt är så himla stressigt och allt ska fixas samtidigt, alla ska hinna ses samtidigt osv.


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Annah

Tack så mycket =)

Fin och intressant blogg!

Postat av: Nathalie

Vi lär ju styra krök när jag får semester, då är det fest hemma hos mig serrö :*)<3 och då får du bli frisk oxå! <3

2008-07-13 @ 14:44:21
Länk till din blogg: http://rosarum.blogg.se/
Postat av: Lisa

Visst var den :D snygg blogg du har!

2008-07-13 @ 14:58:34
Länk till din blogg: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack