cs

Äntligen hemma efter vissa saker. Hur som helst, kvällen tillbringade jag i Stureby med Chad, Alex och deras crew. Det var precis lagom jobbigt för en tisdags(?) kväll. Efter ett tag gick vi hem till Chad och pojkarna jag var med började spela CS. Fast Pontus var snäll nog och tittade på en jätte hemsk film tillsammans med mig. Vi satt och fick rysningar, usch vilken hemsk måste jag säga! Kommer inte ihåg vad den heter, men de var några tjejer som kröp i någon grotta som var outforskad och så kom det några "människor" som var helt wierd. Slutade med att de började äta upp tjejerna.

Imorgon väntar det en härlig fotbollskväll hemma hos Linn, och efter det blir det Harry Potter maraton. Jag, Linn och Niklas låg och pratade om det i går kväll (läs; natt). De diskuterade olika karaktärer och jag vet inte vad, skratta fick man i alla fall. Så vi bestämde oss för att ha ett maraton helt enkelt, och vad jag har hört än så länge så kan det inte bli annat än en lyckad kväll.

Hittade inget annat som hade med CS (eller något kul med HP) att göra, förutom Cleanis HS. Men det här är lite kul ändå ;)


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack