det är klockans fel

Jag bestämde mig för att köpa JET SET klockan idag. Men då visade de sig att den var slut över allt. Och jo visst, det fanns i skyltfönstret men dessa skyltexemplar kunde inte plockas bort. Jaha vad ska de göra med dem sen då? Blev skit irriterad och sen har allt gått åt helvete. Och nu har jag jätte beslutsångest om vad jag ska göra ikväll, gå på bio med Niklas och Tomas, eller titta på film med PK, eller åka in till stan och träffa Max och Mattias. Jag hatar sånt här. Dumma klocka!


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: emma-sophia

svar: du, det var sinnessjukt gott. :D

Postat av: Zanna

haha, jaa, den e lite läskig den bilden.

Men jäklan skoj :D

2008-06-19 @ 22:05:50
Länk till din blogg: http://zannas.blogg.se/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack