drama queen

Efter nattens drama då jag äntligen somnat ringer mamma och säger att vi fått tid hos veterinären. Då var det bara att hoppa upp ur sängen och ta Rojas hand i hand och gå. Haha, så söta var Chad och Max som låg kvar på golvet(!) och sov. Du ser Niklas, det är inte bara jag som sover på golvet.

I alla fall, jag ska åka in till stan och äta middag med Rojas, Miriam och Moa sen. Rojas ska ju åka till Miami i två veckor den fuskisen. Pratade med Hansson idag också, det var ett tag sen. Saknar...

Chad och Max i morse när jag och Rojas smög oss ut.


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: R

Så det va ingen dröm :(

2008-06-16 @ 14:58:17
Postat av: A

nej tyvärr var det ju inte det, men det kunde ha varit såå mycket värre sötis <3


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack