Go'morgon

Vilken härlig dag, precis min sorts av väder. När solen ligger på sådär lagom mycket utan att man behöver bränna sönder sig. Hur som helst, jag missade att åka till skolan. Vaknade på tok försent och nu hinner jag ju verkligen inte dit. För om lite mindre än två timmar ska jag möta Anna i Älvsjö då vi ska bränna en massa pengar, som bokstavligt talat kommer gå upp i rök sen. Well well, systemkameran är laddat och följer med så en del kul bilder lär ni ju få se sen =) Undrar bara om någon är såpass "klar" så att den kan fotografera, haha. Nej men jag ska faktiskt få ro också, ro en båt då. Det lovade Kristjan mig, så vi ska ro och hämta vatten.

Men nu måste jag packa lite och ge min sötis ögondroppar.


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Emelie

Hoppas din dag vart bra :)


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack