grattis

Idag är det Mattes B-day och det ska firas med taco-middag och mys hemma hos mig, och det ska bli så roligt. Jag ska snart åka och leta present till homom. Problemet är att jag inte har någon som helst aning om vad jag ska ge till honom. Han är inte en jätte nära vän, men inte heller en ovän, han är egentligen mina kompisars vän.. Aja, jag vet inte riktigt. Något fint blir det nog ändå =)

Bild på mig Chad Pk och Mattias, grattis grattis!


Ang. kostnader för frakt och leveranstid för varor från företagen jag samarbetar med. Klickar man på deras banner till vänster i menyn så kommer man till deras hemsida där allt står. Lycka till!

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack