grattis?

Eller vad ska man säga när ens kompisar fått sommarlov? Själv måste man vänta någon timme till, men idag får jag sommarlov. Yes yes yes! Blir att börja festa med klassen direkt efter avslutningen sen.

Igår var jag i alla fall ute och firade st. Eriks skolavslutning och jag kan säga att det var ritkigt mysigt. Vi satt vid rålis (eller en bit ifrån) och hade det trevligt, Martin hade fått dit vattenpipan så det var bara guld. Kom hem vid halv tre och var så trött då. Men ändå sitter jag här igen, framför datorn. Om drygt en timme ska jag ge mig iväg till min sista dag i 1an - känns så himla skönt. Sommar lovet kommer, och det är nära nu. Ha en super dag!

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: AKP

Tack va snäll du är!

Ha en fin dag =)

Postat av: Tobias

svar: tack ska du ha :D kul att höra!

2008-06-05 @ 08:50:12
Länk till din blogg: http://grymtroligperson.blogg.se/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack