icke

Jag har inte sovit en minut den här natten, och jag är inte trött - än. Det är helt sjukt, men det går bara inte att sova när det är ljust ute. Funderar på att gå ut och ta en dusch och bättra på min cancer lite innan jag somnar (då jag lär vakna vi sju ikväll).  Jag ska nämligen om bara någon timme åka och shoppa med min lilla syster, hon har varit världens ängel och tagit hand om min hamster som har en tumör och diverse hemskheter. Hur som helst hade inte Nala (hamstern) överlevt utan henne, så jag ska ge henne cred i bloggen och en heldag med mig. Har knappt tid att vara med henne längre vilket är så synd.

Nej nu ska jag ta mig en dusch och avslöja vad jag gjort hela natten;
tittat på Gossip Girl, mitt tredje största beroende.

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Jennie

svar; eh va? :D

Postat av: Jennie

svar; haha :) nej.. eller jag fatta ju att de handla om hästen men sen är jag ingen expert på ämnet. eller jag kan faktiskt inget om hästar ;) ahha

2008-06-22 @ 12:34:40
Länk till din blogg: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag bara älskar gossip girl

2008-07-01 @ 23:29:47
Länk till din blogg: http://lyckabyanna.blogg.se/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack