Flaten, Långsjön, Skarpnäck, Huddinge

Min skolavslutningsdag eller vad man nu ska kalla det började som sagt vid Flaten. På kvällen var det tänkt att jag skulle åka till Bålsta, men pga. den där "lilla saken" som hände vid Flaten så kom jag hem så sent att det kändes för långt att åka dit. Istället drog jag med massor av folk från Atletica (och några kompisar) till Långsjön där vi tillbringade kvällen. Dessvärre kommer jag inte ihåg speciellt mycket efter det, jag klättrade i ett träd med någon från min skola och sen så slogs jag med Philip. Haha, en händelserik kväll (och dag) var det i alla fall. Och av någon anledning sov jag i Skarpnäck - fråga mig inte varför för det kan jag inte svara på..

Jag vaknade i alla fall upp hemma hos Niklas idag och drog typ direkt till stallet där det var varmt som jag vet inte vad. Det roliga var att hela vår show-grupp hade supit dagen innan så vi mådde lagom bra när vi satt där på hästryggarna i värmen. Men det gick bra i alla fall. Isabel tog lite bilder men hon är i Karlstad nu, eller hon är på väg, så de bilderna får vi vänta lite på. Men jag lägger upp vår super  braiga låt som vi red till idag (mixad med Pirates of the Caribbean).


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack