jag hatar sl

Varje jäkla kväll jag har varit ute nu har jag varit tvungen att sova borta alt. komma hem runt fem tiden pga. att det inte går några tåg. Nattbuss? Jo men visst, det finns. Men de går ju inte hela vägen hem till mig plus att de slutar/börjar gå i cp tider. Jag blir galen på sånt där, speciellt som igår när jag varit vid Långholmen och skulle ta mig hem. De gick inte, så då skulle jag sova hos Niklas, men de gick knappt de heller. Vi kom efter många om och men till Bagis därifrån fick vi gå genom The Ring skogen.

Nog om SL, jag åkte in till söder idag för att träffa PK och Rojas. Jag och Rojas var dock inte så jordnära, haha. Sweet. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, känner att jag måste ta det lugnt, det var ett tag sen. Som ni kanske har märkt så håller jag inte bloggen lika uppdaterad och det är för att jag nu har sommarlov och inte orkar sitta inne framför datorn 24-7. Men ja gör så gott jag kan =)

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack