johan skytte

Jag har varit och sett en ganska intressant föreställning (se ironin) i min f.d skola. Det var en kille som sjöng Brittan - Baby one more time. Haha, det var så sött. I alla fall så träffade jag en massa gamla roliga människor där som jag inte träffat på ett bra tag. Bl.a. Carro som berättade en liten hemlis för mig, och jag blev så glad när hon sa de. Jag bara ryste inombords, so cute! Linn och David slängde ner mina cigg i en j*kla gatubrunn, vem gör något sånt?! Blev så arg så jag vet inte riktigt vad, men men. Fick pengar av David sen för han fick väl lite dåligt samvete eller något.

Två pics, en på min übersnygga (gula tegel)skola och en på mig

  


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack