min midsommar

Strax efter åtta på kvällen åkte jag in till stan för att möta upp Max, Mattias, Chad och Fatima. Vi åkte och förkrökade hos en tjej som tydligen kände några bekanta till mig. Mycket trevligt, haha. Sen åkte vi vidare till Kristina och på vägen mötte vi upp bl.a. Felix & Lonely Boy. Festen var väl helt okej och lägenheten var super fin, det spårade dock ur när någon kille däckade och sen ramlade ner från soffan och välte ut två champagne flaskor så de gick sönder. Men tur var väl kanske de, kom inte hem allt för sent. Vid halv tre tiden vart de, och jag har behövt denna långa sömn kan jag lova!

Får se vad den här dagen bjuder på, något med mindre alkohol kan jag hoppas på. Mitt huvud mår inte allt för bra idag.


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack