Munken

God morgon världen! Jag kom nyss hem från HBsjöstad där jag satt i Munken med Anna, Karl, Elvira och några till. Det var en väldigt... intressant "byggnad" haha. Men vad säger man? Kärt barn har många namn, och visst hade den de: Munken, Tårtan, Bullen, Kakan och några till? Haha, har kommit på att jag måste bli bättre på att ta bilder. Men då behöver jag en ny kamera = mer pengar. Får helt enkelt börja spara. Fast jag har ju min system, men den är så jäkla jobbig.

Några andra saker då:

Jag har hittat min älskade iPod, men låtarna är puts väck.
Jag och mitt company åker till Västerhaninge på tisdag och festar
Jag är antagligen ensam hemma en vecka i juli månad
En lagom porrig bild från igår då vi var hos Rojas


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Anna

Jag tappade GB typ femton gånger på vägen hem :( men det var det värt, för nu står han på min altan och lyser upp tillvaron! haha

2008-06-09 @ 03:15:46
Postat av: A

DU KAN JU INTE TAPPA GB :O


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack