Nya problem

Idag var det jätte trevligt i skolan, jag tömde mitt skåp, lämnade in en uppgift och åt klass med min klass och Jill. Tyvärr hade inte min kamera något batteri så det blev ingen bild på dagens outfit. Men jag hade tunikan som är på bilden, ett par korta vita shorts och ett par höga bruna pumps i mocka och satin detaljer. Mycket fint =)   Men eftersom skorna var min lillasysters och försmå för henne fick jag väldigt ont i fötterna i slutet av dagen och var tvungen att gå och köpa ett par nya skor. Blev ett par pruna satin ballerinas från H&M, 98:- som hittat.

Efter att jag fått stoppa ner mina fötter i ett par nya skor så åkte jag till Eriksdalsbadet och träffade Rojas och PK, vi låg och solade och hade lite girl talk ett tag innan jag och PK åkte till stallet. Antar att det blir Eriksdalsbadet igen imorgon med alla coola människor från Östra - längtar så mycket (xoxo).


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack