oh happy day

Ligger nu i min säng och har percis ätit frukost(!) tillsammans med Rojas som sov här igår. Kvällen blev lite längre än vad vi förväntade oss, men vi hade det jätte mysigt hemma hos Thomas med hans kompisar. Det var så sött. Hur som helst, vi gick och la oss vid fem tiden hos mig. Vad ska man säga? Kanske ska citera Jacob "ääh, natten är ung".

Senare idag när min mamma kommer hem så ska vi åka till Vällingby C och se vad som finns där. Min pappa jobbar som sagt där och jag måste bara gå ett var på Topshop, älskar deras saker! Senare ikväll ska jag åka till Flaten med några från min klass, vi hade tänkt att grilla och så. Mysigt värre =)


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: GAYUS

han heter GC inte jacob ;)

2008-06-07 @ 20:40:26

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack