pause

Kom nyss hem från en väldigt ansträngade idrottsdag, jag menar, jag går trots allt Atletica. Hur som helst, efter det gick jag och åt med Natts och Patricia och vi bestämde då att vi ska ha en liten avskeds grej för henne (P) eftersom hon flyttar upp till norrland imorgon. Vi tänkte sitta på djurgården och ha det lite mysigt, moahahha. Jag tar med mig mina mjukiskinder xD

Men men, om vi ska släppa dagens aktiviteter. Jag fick idag ett mail från
cocoo.se där en länk till deras förhandsvisning fanns. Jag måste säga att vårens/sommarens smycken är så söta. Hittade genast några favoriter. Först så var det enkla armband med ett gulligt hänge på, de blir ditt för 125kr/st (översta bilden). Sen så hittade jag smycken i guld (me love) med vita hängen på. Så gulligt och kommer att passa perfekt på en solbränd handled eller över ett par gyllenbruna nyckelben. Och då har jag inte nämnt guldhjärtat med röda stenar på, jag vill verkligen ha de - hur j*kla fint som helst! Armbanden på bilden (den nedersta) kostar 165kr och halsbanden 165-245kr.




Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack