polisen kom oinbjuden

Var på B-day party igår kväll. Vi var hemma hos F som bodde vid Odenplan och till en början var det hyfsat lugnt, men allt eftersom började det droppa in fler och fler människor och folket blev mer än salongsberusade (citerar Chad från i natt). Det slutade med att polisen kom förbi för att bara titta förbi huset, då någon dum j*vel slänger ner en glasflaska på polisbilen. Inte det smartaste kanske. Ingen fick lämna lägenheten på ett bra tag och det blev helt kaos. Polisen gjorde det inte speciellt mycket bättre, de puttade omkull mig i trappan och släppte inte ut min astma attackerade vän.

Min käre vän har en film på hela dramat som kanske kommer upp här i bloggen lite senare. Nu borde jag göra något annat, vad vet jag inte riktigt. Orkar knappt göra någonting, så sjukt sliten. Ska i alla fall träffa PK ikväll och vi får se om vi gör något som A och D också kan delta i.

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack