lyckad början

Efter skolavslutningen som var jätte mysig drog jag, Kim, Linn, Niklas och Theodor till Flaten i Skarpnäck. Det var faktiskt fint där, trots att jag inte är ett jätte fan av just Skarpnäck. Efter ett tag när jag och Niklas låg och solade och chillade till musiken kom det runt 5-7 poliser och började förhöra oss. Ja för då hade vi blivit anklagade för stöld, misshandel och något mer som jag inte ens kommer ihåg vad det var. Jag menar, vi hade ju inte gjort något så alla vi blev väl lite fundersamma när de började kräva person uppgifter m.m. De frågade till och med vilket märke på badshortsen Niklas hade, och så antecknade de vad jag hade för kläder på mig..

Hur som helst, nu är jag hemma och ska äta lite mat. Senare ikväll så jag åka hem till Limpan och festa gärnet, ryktena säger att det kommer att bli hett hett hett. Ha en super bra torsdagkväll!


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack