rutin

Outfiten är bytt och jag ska strax bege mig ner mot kära Långsjön där lite folk väntar. Har ju varit där varje skolavslutning sen 6an (om inte 5an), så det känns jätte härligt att gå ner dit faktiskt. Har vi lite tur kommer Petter också, saknat honom!Hur som helst tar jag med mig kameran ner, frågan är bara hur mycket bilder det blir. Jag är inte den som är stadig på handen in på små timmarna då de börjar hända lite roligare grejer. Vi får se om R har en stadigare hand, hon brukar veta vart gränsen går. Antar att man kan lära sig en del saker efter ett shot-race ;)


Favorit Petter

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: "R"

Hahhaha! Tack för att du inte nämnde mitt namn iallafall :) LOOVE<3

2008-06-06 @ 14:55:41
Postat av: A

Haha, tänkte att du ville bli uthängd som en shot-raceare i min blogg ;D men vi vet vem du är, försök inte att gömma dig.

Postat av: Anonym

är det där svenborn ?

2008-06-07 @ 01:13:41
Postat av: A

visst är det svenborn :)

2008-06-07 @ 04:24:06
Länk till din blogg: http://annolicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

nice =)

2008-06-09 @ 09:39:13

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack