skarpnäck

Vi firade som sagt Emma igår, hon fick ett jätte gulligt halsband av mig och PK. Ett guldigt med lite svarta detaljer på från Pilgrim. Hon tyckte om det vilket var ett väldigt stort plus =)

Ikväll ska jag tillbaka dit med Fanny och Pamela. Haha, vi får väl hoppas på att denna kväll inte blir lik kaotisk som den igår. Alla var helt lost och jag tror inte någon mådde speciellt bra. Men men, som A sa "Fest vana människor langar inte deckmode och pizza över sig själva". Och visst kan jag hålla  med.. Men men. Nu ska jag äta och göra mig i ordning för att sen ta mig tillbaka till Skarpnäck.

Ha en bra dag!

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack