trött

Kom nyss hem, jag är galet trött måste jag bara påpeka. Har sovit i kanske fem timmar vilket är för mig på tok för lite. Var tänkt att jag skulle åka in till stan med PK idag, men som att jag kommer orka de. Haha, sajk. Får träffa henne ikväll eller något istället.

Gårdagen var väl mysig, vi var inte allt för många och P12  kom inte så något HP maraton blev det ju inte. Adam kom förbi efter matchen och då blev jag glad =)  Men nu ska jag sova eller titta på OC eller något annat sådär lagom ansträngade.
Snart ska jag åka in till stan med PK, för mig blir det fönstershopping som kommer gälla. Men en chailatte på Waynes blir det såklart. Jag hoppas kvällen blir lugn, planerar att dra hem till Chad med PK m.fl.

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack