uteliv?

Okej, jag vaknade halv elva idag. På kvällen. Mindre bra kanske. Jag har kommit in i en Izzie period, ni vet från Grey's. Det första jag gjorde nnu när jag vaknade var att gå upp och göra en sats muffins. När den var klar gick jag och la mig här med datorn, ville inte ens äta upp dem. Jag och min pappa kom fram till att jag tagit för mycket stryk av mitt uteliv och har därför inte varit ute och druckit på ett tag (igår med A&D räknas inte, för de var inte mycket). Men imorgon blir det mer fest hemma hos N. Vi ska nämligen fira Emmas B-day hemma hos honom, så snällt att vi får låna ditt hus N.

Gammal bild från någon av de första gångerna jag träffade dessa


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: jossan

vadå "glenn"

Postat av: jossan

Ja, varför?

2008-06-27 @ 17:56:00
Länk till din blogg: http://monamourr.blogg.se/
Postat av: Rojas

Gud vilken gammal bild! HAHHA

2008-07-03 @ 02:33:16

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack