"vilket folk"

Jag har som sagt börjat sova bort dagarna, men sån tur att kvällen kommer efter dagen då. Hinner med lite kvälls aktiviteter då. David och Adam ryckte liv i mig när de ringde och bad mig komma till stan och gå på krogen med dem. Så jag åkte dit lite senare och satt där med Adam och Davids syster. Det var väldigt trevligt, och sen smsade Fanny mig och bad mig komma hem till henne så jag tänkte - varför inte? Det var dumt gjort, för det hände en del saker på hemvägen. Men jag lever och har hälsan så allt är perfekt.

Imorgon ska jag till veterinären, hitta en present till Emma och träffa Tepåsen (yeey).


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: patricia

ja vi kommer ha fettkul. längtar också.. ;D

tack sötis :D

Postat av: Malin

Blir lätt så att man sover liiite för länge...

2008-06-26 @ 21:17:24
Länk till din blogg: http://swissy.blogg.se/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack