Äntligen fredag

Sitter och bloggar från skolan nu. Försökte ta reda på hur man mobil bloggar, med mindre framgång. Har också försökt fixa en "presentation" i bloggen, men inte heller de fungerar. Jag börjar tappa greppet om allt det här runt bloggen. Tråkigt nog.

När jag slutat ska jag åka in till stan och träffa Anna, jag ska även titta på lite små saker. Tröstshopping kallas det, det fungerar faktiskt. Har också kommit fram till att jag behöver en vattenfast mascara, frågan är bara vilken som är bäst. Jag vill fortfarande ha samma längt och volym så det kan bli svårt.


image304

Nu ska jag arbeta. Uppdatering kommer nog ikväll.
Peace out ♥

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack