Äntligen hemma

Hallå bloggen!

Jag kom nyss hem. Tog en promenix med Fanny och på vägen träffade vi Jacki. Vi skulle dragit på fest i Östbega/Svedmyra och träffat Andreas men så blev det inte. Både jag och Fanny mådde jätte illa så vi drog hem istället. Men planerna är att slänga ut Fannys föräldrar så vi kan vara där någon dag under lovet. Älskar att vara hos Fanny, det känns så mysigt där på något underligt sätt. Haha!

Jag har börjat komma bra (i alla fall bättre) överens med min mamma. Så när jag sa att mina jeans var för små i midjan blev hon överlycklig, hon har alltid tyckt att jag varit för smal. Så imorgon när hon slutat jobbet ska vi tillsammans åka och titta på nya jeans och andra viktiga saker som jag bara måste ha med mig till Spanien. Det är ju inte långt kvar nu!

Har inte mycket mer att säga än - Puss och godnatt på er!

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack