Dagen efter

Gårkvällen var så rolig. Jag och Madde satt först hemma hos mig och tog det lugnt innan mr. X och hans lilla vän A kom över. Vi tittade på någon väldigt dålig film A ville se. Jag har ingen aning om vad den handlade  om, jag tror inte att någon utav oss tittade på filmen över huvud taget. Kvällen slutade med att vi åkte hem till Madde och lyssnade på As låt.

Det var så roligt, Madde har en liten katt (Leo) som är väldigt lekfull av sig och springer och hoppar mot en när man kommer hem på kvällen. Det visade sig att pojkarna vi tog med oss hem var livrädda för katter. Två macho-killar som får panik så fort de ser katten. Nej ska inte vara elak, alla är rädda för olika saker. Det såg bara väldigt roligt ut.


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack