Dagen efter

Var på tjejfest hemma hos Sofie igår. Det var riktigt roligt. Innan hade vi varit i Skärholmen(!) och tittat nu när de nästan  är klara. Måste säga att det blivit rätt najs där. Hur som helst köpte vi smycken och annat viktigt, som ett hjärta i matt- och blankt silver. Det var delbart så nu sitter det en matt hjärthalva runt min hals.

Men åter till kvällen, vi började med att fira Lisa. Sen åkte jag och T och mötte upp mr. X och köpte cider på Dancho. Haha, han i kassan tittade väldigt roat på oss när vi sprang fram och tillbaka mellan kassan och kylen. Över 15 (lösa) cider blev det, tur att mr. X har muskler och kunde bära hem allt till Sofie. Ja, han var också där på vår tjejfest.

Men nu ska jag åka och shoppa lite mer med min mamma. Hinner knappt blogga nu när de är så mycket, men jag försöker att hålla bloggen uppdaterad så gott jag kan!

Puss&Kram

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: sofie

haha, du glömde en cider vid tvättmaskinen XD den är såå min ;)

2008-04-02 @ 18:55:01

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack