Dance Dance

Sitter på min sista lektion för dagen. Tog mig en sovmorgon och kom till skolan vid lunch, vi hade arbetade med vårt dansprojekt idag. Vi valde låten "Party Up In Here" med DMX. Jag hoppas det kommer bli bra. Patricia är inte med i vår grupp längre pga. flytten upp till norrland så det är jag, Madde & B.A.

Efter skolan ska vi åka till Veddesta där jag ska fixa lite nya hål. Det blir mycket "shopping" idag. Jag och Madde har redan varit i stan och jag har köpt ett par nya (vita) leggings och en mörkblå klänning. Den blir så gorgeous till solbrända ben i sommar. Love it!

Nu ska jag fixa lite med Maddes bloggdesign. Hörs senare!

XOXO

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: P

Jag har inte flyttat upp:S
vem har sagt de.. jag kommer efter lovet.. de har bara varit jobbigt hemma så jag åkte upp till mamma några dagar tidigare, för jag skulle ju vara där över lovet sa jag ju..
Men jag behöver inte vara i eran grupp om ni inte vill...


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack