Derby

Fick tillbaka min älskade Debbie idag (Derby Lady). Men det var inte de jag skulle prata om.

Jag och mamma åkte som sagt på ny jeans jakt utan större framgångar. Istället blev det en hårklämma, en mascara ett läppglans och lite ögonskuggor. Då har jag något att stoppa ner i väskan jag köpte igår :) Mamma köpte även en jätte söt stickad bolero i grått åt mig från MQ - Zoul.

Har bestämt mig för att börja ta mer foton/filma när jag är ute och vandrar. Bloggen börjar bli tom på bilder osv. Ser så tråkigt ut!



Btw, fick mitt "Lucky Words" armband idag. Väldigt fint och kommer passa skitbra till min vita klänning!

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack