Djurgården tog hem segern

Jag och Madde var som sagt på matchen igår. Alla klackplåtar var sålda och de var en publiksiffra på över 8000! Jag träffade en hel del människor där och det var väl roligt.

När vi kom hem efter matchen var jag och Madde helt slut pga. A som nte kunde hålla käften kvällen innan. Men mr. X ringde och väckte mig och Madde och plötsligt var vi inte alls lika trötta. Så vid tre tiden åkte vi mot Madde, åt på Rasmus grill, och vidare hem till henne där vi låg och pratade. Jag måste säga att Rasmus grill i Brommaplan är den bästa.

Nu vaknade jag upp med halsont och knappt någon röst allas. Så det blir ingen match för mig idag - helvete! Jag smsade Patricia men hon har inte svarat så jag får väl försöka få tag i någon annan. Nu ska jag gå ut och sola, det känns som en kyligare sommar dag. Frosseri!

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack