För mycket text

Jag har verkligen varit dålig på att uppdatera. Anledningen? Jo, efter att jag varit i Nacka så åkte jag hem och packade mina saker och drog hem till Ida. Sen idag fick jag ingen tillgång till en dator. Eftersom jag slutade såpass sent åkte jag direkt in till stan för en fika och senare en lite stadspromenad. Mysigt, bortsett från det vidriga regnet. Vart tog solen och värmen vägen?!

Repetitionen av tisdagens modevisning gick väl bra. Amandla vart i alla fall nöjd med min gång och jag hoppas att jag inte lyckas klanta till mig när det verkligen gäller. Vi ska även öva i Diesel verkstaden där de kommer ha byggt upp catwalken, och då ska vi även öva med rätt kläder (och allt annat).

När jag kom hem till Ida hade klockan hunnit slå över tio så jag var ganska trött (dvs. flummig) redan när jag kom dit. Med lite nikotin och några koppar te så var vi i full gång. Och när vi väl kommer igång går det inte att stoppa oss. Lägger upp en film som Madde kommer att döda mig för, ooups! Bara för att påpeka så var klockan allt för mycket och de beter sig inte så här hela tiden.




Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: M

ANN!


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack