Grease

Inlägget kom upp lite senare än vad jag tänkt pga. att blogg.se inte ville sammarbeta igår. Nu är det iallaflal uppe och jag är i skolan. Inget sommarväder idag som en viss person lovat. Ikväll blir det Mando Diao, yey!


Filmen vi tänkte se fungerade inte, så vi såg på en annan favorit - Grease. Måste säga att jag älskar deras kläder, okej inte allt. Vissa outifts är riktigt hemska, men Sandys (Olivia Newton John) outfit i sista scenen på tivolit är bara så het. Inget att ha på sig när man ska till skolan kanske, eller stan över huvud taget. Men jag älskar den ändå, och man kan ju inte klaga på John Travolta heller. Damn vad han är snygg i Grease.



Nu ska jag arbeta, Puss ♥


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack