Guld från Cocoo.se

Som jag skrev tidigare har nu både armbandet och örhängena anlänt.  Detta var vad jag köpte, de omtalade bamboo örhängena i guld. De kommer passa grymt bra till Nerja resan, får lite sommar känslor utav dem. Sen köpte jag även ett
stelt armband i guld med ett vitt sammetsband och kedje detaljer på. Det ser så glamour ut, och kanske beror det på att designen är inspererad av det kända märket "VITA".  Jag har förälskat mig i mina nya smycken, nu vill jag bara beställa mer mer mer! Älskar att internet shoppa.

Imorgon får ni veta vad jag köpte under spa kryssningen.
image301image302












Örhängen, 125kr-145kr-165kr                               Armand, 165kr

Godnatt

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Nina

Hej, måste bara fråga.. Hur lång tid tog det för sakerna du beställde på cocoo.se att komma fram?

2008-06-14 @ 22:49:03

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack