I'm back!

Kryssningen var asnajs måste jag säga. Bortsätt från att jag bråkade en del med mina föräldrar. Men men, mer om den imorgon/på tisdag.

Jag kom nyss hem från matchen, DIF - Brynäs. Slutade 2-2, ingen höjdare alltså. Niklas blev skit förbannad, haha! Det var iof. jäkligt kul att se. Nu sitter jag och Madde hemma hos mig och ska snart sova. Lite skvaller blir det väl först, vi har ju inte varit med varandra på hela helgen...


Tack Madde och M för att ni gästbloggade i min blogg. Kändes lite ledsamt att lämna bloggen "ensam" när jag var borta.

Hur som helst så får ni ha en fortsatt trevlig kväll så skriver jag om kryssningen (och visar bilder) imorn /på tisdag då jag har det ganska körigt imorn.

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack