Love it!

Ibland bara älskar jag pappas jobb. Brukar vanligtvis inte tycka om det eftersom det är så långt bort och så tidskrävande. Men vid högtider och säsongsbyten är de underbart.

Igår kom han hem med en stor godis korg, och då menar jag stor! Hann inte få en bild på den, eftersom den blev ganska populär. Nu finns det några enstaka marsipanägg på botten utav korgen. Haha. Men han fick också med sig två filmer, och en utav dem ska jag titta på nu. Den heter Shopgirl - en recension kommer senare!
Filmen var den största B-filmen jag någonsin sett, se inte den!

Är hemma hos Madde och lever loppan, vi hörs imorn sömntutor! Love ya

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack