Mat

Sitter i skolan och har en grupparbete tillsammans med Patricia, om spansk mat. Jag har ingen aning om vad det handlar om eller vad vi ska ta reda på. Men det blir nog bra.

Senare i eftermiddag ska jag och Patricia in till stan. Titta i lite affärer och besöka Astro, jag ska byta min piercing. Det är nästan perfekt väder för att åka in till stan, lite för blåsigt men annars börjar ju värmen komma. I slutet av veckan ska det bli över 15+ Snart är sommaren här. Nu är jag lycklig, älskar solen och värmen.

Sen ska jag inte göra så mycket ikväll, vad jag vet. Planera lite inför Mando Diao imorgon, ska ju dit med Anna. Jag längtar galet mycket, haha!
 


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack