Ooups!

Idag försov jag mig rejält. Nu är jag i alla fall i skolan på min sista lektion, matte. Jag och Madde köpte lite smått och gott i cafét för sammanlagt 120kr. Haha N som jobbar där såg väldigt road ut över det.

Hela dagen har varit jätte bra, förutom att jag missade hela förmiddagen i skolan. Vi började även på dans projektet, det ska bli så roligt. Jag hamnade i den mest klockrena gruppen och vi har både street- och lapdance kunskaper så det kommer bli en härlig blandnig. Jag ska se om någon kan filma när vi är klara så ni får se dansen. Till dansen ska vi också remixa egna låtar, och det ska vi göra mha Maddes pappa. Det blir lite Sean Paul, Will.I.Am m.m. Mer tänker jag inte avslöja nu.

Time to work!

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack