Ooups!

Sitter hemma hos Madde igen. Gårkvällen gick lite över styr, som den alltid gör när vi är hemma hos Anna. Vi spelade något ölspel och ett kortspel, inget gick speciellt bra. Och det var äckligt kallt i hennes hus så L vaknade och Anna trodde jag var alkoholförgiftad när låg och skakande (med två tjocka täcken och en filt). Men det var jag inte!

Senare åkte jag på middag hemma hos farmor och farfar, och som vanligt svällde min mage till en stor ballong. Hon gör så god mat att man inte kan äta, och sen när alla ätit klart säger hon "Vad har de stackars köttbullarna gjort för ont? Kan ingen äta upp dom?" och eftersom jag älskar min farmor kan jag inte låta bli. Sen blev det efterrätt på de, men nu är jag mätt och belåten i alla fall. Det blir att köpa nya jeans i veckan, haha!

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack