Playboy

Kom nyss hem från S. Jag hon och A satt och pratade lite om vad som hänt den senaste tiden och bestämde att vi ska tillbringa en del tid på lovet tillsammans. Det var så länge sen jag träffade dem. Jag hinner aldrig med att träffa mina vänner längre, vilket jag är väldigt ledsen för. Det kommer alltid upp något som måste göras, och när jag kan kan inte de osv. Men nu har vi bokat in fredag och slutet av påsklovet tillsammans. Någon som känner dig manad för att träffa oss då? Ja då är det bara att säga till.

Imorgon är det dags, äntligen är det modevisning. Första visningen är klockan 1, men jag måste vara i Nacka redan klockan halv 9 för att får håret fixat och sminket. Det ska bli så roligt, fick även veta att ett film team kommer vara på plats samt en fotograf - så ni lär få se lite bilder och förhoppningsvis filmen om jag kan ladda upp den!

Biljetter för visningen kommer att kunna köpas i éntren till Dieselverkstaden där själva modevisningen är i Stora Scen.  Fyra shower (kl 16, 18 & 20 för allmänna åskådare) med ca. 200pers i publiken/show. Jag börjar bli lite nervös, man vill ju inte göra bort sig. Men förhoppningsvis går det bra!
Nu ska jag sussa, ska upp tidigt imorgon.

XOXO


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack