Släng er i väggen!

Idag var jag i stan, hittade ett och annat. Ska visa det imorgon, för nu har jag varken ork eller tid. Orkar ingenting nu för tiden, jag orkar inte all falskhet. Ibland önskar jag att jag tagit mitt jäkla sabbats år, damn it!

Ibland önskar jag att man bara kunde stå för vad man tycker och känner. Vad livit skulle bli lätt då, nej fyfan. Ursäkta all otrevlighet i inlägget. Men jag blir så oerhört trött på alla idioter som tror att de kan bete sig hur som helst.

På tisdag ska jag träffa B tror jag, och på lördag är det match. Tidigare idag längtade jag tills imorgon, då jag kunde gå till skolan och träffa lite roliga människor. Men just nu vill jag bara att det ska vara helg igen, men jag får väl prata med min nya "psykolog", hon är så förstående. Det är otroligt skönt.


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack