Street and lapdance

Jag kom precis ut ur duschen. Gud vad skönt det är att spela innebandy. Haha, jag och Patricia springer runt som två galningar och psykar alla andra så det är - jag hittar inte ord för det. Vi har i alla fall lagt upp en ny teknik inför matcherna på söndag. Vi ska psyka dem totalt och vara stenhårda, längtar efter att få ur mig all aggression som bara bubblar inom mig.

Annars har dagen varit väldigt väldigt bra måste jag säga. Allt har bara rullat på. Jag och Patricia kom på lite moves till korografin. Vår dans kommer få alla andra att se ut som stolpar. Behöver jag säga mer är "Circle Circle Dot Dot" ? Träffade även mr. X innan träningen. Vi vandrade runt vattnet vid Gröndal. Det var mysigt, bortsett från att det regnade. Ingen höjdare att gå med ballerina skor (trots att man har leggings) på en oasfalterad gångväg. Men jag ska inte klaga. Den här dagen har varit för bra för att vara sann.


image309

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Sweet 16´s blogg

godmorgon godmorgon :) allt bra?

Postat av: Josiee

Godmorgon:) Äntligen fredag!

2008-03-14 @ 10:34:52
Länk till din blogg: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: P

Haha vi va ju bäst.
världens bästa teamwork. ;P
men jag vet inte om jag kan komma på matchen:/
De är fett knas så vet inte hur det blir så du kanske får fixa psykandet på egenhand..
Och vånann dans kommer äga fett mycket!
Jag ska lära er allt jag kan:D

2008-03-14 @ 12:36:45
Länk till din blogg: http://patsie.blogg.se
Postat av: A

De lär gå fort P ;)

2008-03-14 @ 16:59:23
Länk till din blogg: http://annolicious.blogg.se/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack